czwartek, 21 listopada 2013

A one wciąż powstają...

Kilka lat temu zrobiłam Agatce kolorowy szalik z resztek. Nadal go ma, jak widać. 
Kilkanaście lat temu zrobiłam Agatce bardzo kolorowe legginsy na srogą zimę. Gdy wyrosła z nich, podarowałam je koleżance dla jej dziecka. 

Od lewej z tyłu Pięćdziesiątyszósty (musi tak mieć na imię, bo to liczba, która nie wiedzieć dlaczego wciąż gdzieś mi się pokazuje - czy to już natręctwo?), Patchwork (z powodu kolorowych kwadratów), Pturkusowa z kokardką na główce, Posępna z serduchem i Pasiaczek z Pmaluchów - dodam, że jest sześćdziesiątym Pepkiem!!!

Pepek z prawej wyjechał z Agatką, by dołączyć do Plilusia. Nadała mu imię Puszak ( z racji wielkich uszu).



Kolorowy Pasiaczek (60) z Posępną i Pturkusową.



Nieudane zdjęcie, ale chciałam udokumentować nowy trend w pepkowej modzie - guziczki... Doszyłam niektórym, co dodało im uroku. 

A ten Pmaluch otwiera kolejną dziesiątkę - siódmą! Czy będzie szczęśliwa? 
Ma wyszukane imię Pasteluszek-Mini-Kwiatuszek. 




2 komentarze:

  1. Nie widzę Pani maila, więc pozwolę sobie wkleić tutaj. :-)

    Dzień dobry!
    Mam do Pani ogromną prośbę, szukamy osób, które zrobiłyby coś hand made i ofiarowałyby to na aukcję charytatywną.
    W niedzielę rozpocznie się akcja na fb, mająca na celu zebranie pieniędzy dla Olka Spadło na operację ratującą życie. Chłopczyk urodził się ze skomplikowaną wadą serca HLHS - lewa komora serca jest niewykształcona.
    Musimy zebrać aż 130 tys. zł. I mamy na to tylko miesiąc!
    Jesteśmy na etapie szukania ludzi, którzy chętnie zrobią coś hand made i ofiarują to na rzecz Olka.

    Jeśli jest Pani w stanie coś zrobić dla Olka to proszę o odpowiedź na mojego maila: troy.troy@wp.pl
    Będę potrzebowała zdjęć tego przedmiotu, krótkiego opisu i adresu Pani strony internetowej.
    Jeśli się Pani zgodzi, to będziemy cały czas w kontakcie i dam link do tego wydarzenia n FB, które zostanie utworzone w niedzielę.
    Aukcja dla Olka będzie wyglądać jak ta dla Oliwki Maślanki: https://www.facebook.com/events/555379611217194/?source=1
    Albo Julki: https://www.facebook.com/events/1418503538380941/?source=1
    Gabrysia: https://www.facebook.com/events/218058531707655/?source=1
    I ja jeszcze Olgę Kostkę wspieram.
    Jest trochę tych dzieciaczków, które potrzebują naszej pomocy…

    Anna z http://marny-puch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną przyjemnością przekażę kilka Pepków :)

      Usuń